Híreink

Mi történt velünk mostanában? Mi az, amit mindenképpen szeretnénk elmesélni? A legfrissebb és legaktuálisabb információkat itt találja!
2018-08-14

Újra Országos Ügyfélszolgálati Konferencia!

Népszerű előadók, feltöltődés, remek helyszín, kapcsolatépítés és tapasztalat csere. Az esemény szakmai szervezője, a Protocall és a goodevent mindent megtesz azért, hogy a méltán népszerű konferencia idén is nagy sikert arasson.

Október 17-19. között Tapolcán, a festői szépségű Balaton-felvidék egyik legszebb városában immár tizennegyedik alkalommal gyűlnek össze az ügyfélszolgálati szakma nagyágyúi, az „ügyfélkérdésben” érintett cégvezetők és az érdeklődők inspirálódni, lendületet venni és tanulni másoktól. A konferencia programját a sokszínűség, a gondolatébresztés, kicsit a meghökkentés és a figyelemfelkeltés jegyében állítjuk össze… és nem feledkezünk meg az élményekről sem!

A három nap során a vendégek összefoglaló képet kapnak az ügyfélszolgálati szakma helyzetéről, a trendekről és tanulhatnak, töltekezhetnek - miközben a rendezvény jó alkalmat teremt az üzleti kapcsolatépítésre is.

Az idei évben a fő témakör az ember és a gép kapcsolata, de aki gyakori vendége a rendezvénynek az tudja, hogy a vezértéma mindig kiegészül egy – az ügyfélszolgálati szakmához nem szorosan kapcsolódó – külsős témakörrel is. Ez idén a gasztronómia. Hogy miért? Magyarország túlzás nélkül ma már gasztro nagyhatalom. A vendégekkel való törődés, a kiszolgálás színvonala olyan példákat és ötleteket adhat, ami az ügyfélszolgálatok is hasznosíthatnak a mindennapi működés során.

 

A rendezvény keretében kerül sor a Hangszépségverseny díjátadójára is. A Direkt- és Interaktív  Marketing Szövetség  szervezésében évről-évre országos szinten is népszerű esemény az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák elismerését hivatott szolgálni. Szakértő zsűri választja ki a legszebb hangú és legszebben beszélő kollégákat mind a női, mind férfi kategóriában. A konferencián nagyszabású gálaesten köszöntjük majd a nyerteseket!

 

A konferencia fővédnöke: Deutsch Tamás, Digitális Jólét Programjáért felelős miniszterelnöki biztos.

 

A háromnapos eseményen várhatóan több, mint 300 látogató fordul meg és többek között olyan előadók, mint:

 

Jakupcsek Gabriella – televíziós műsorvezető

Fenyő Iván – színész, motivációs előadó

Hlatky-Schlichter Hubert – a KIOSK és a Bábel tulajdonosa

Szabó Győző - színész

 

XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia

Gourmet Ügyfélszolgálatok

 

Időpont: 2018. október 17-19.

Helyszín: Tapolca, Hunguest Hotel Pelion****

 

A rendezvény honlapja: http://www.uszkonferencia.hu/

Facebook: https://www.facebook.com/ouszkonferencia/