Szolgáltatások

A dinamikusan bővülő ügyfélkör miatt 2007-től önálló szervezetként folytattuk call center tevékenységünket, 2009-ben pedig tovább bővítettük szolgáltatásainkat, és sokféle megoldást kínáló contact centerré váltunk.
Outsource call center, vevőszolgálat, telemarketing és contact center

Bejövő hívások

Ha Önt hívják – hívjon minket!

Megoldjuk:

  • klasszikus telefonos ügyfélszolgálat
  • vevőszolgálat
  • ügyfél help desk
  • reklamáció kezelés
  • FMCG infóvonal
  • lecsorduló és túlcsorduló hívások kezelése (visszahívás)
  • nem tervezett híváscsúcsok kezelése
  • tudakozó
  • kampányvonal
  • hangposta
  • értékesítés ügyfélszolgálati hívások alapján

Amit nyújthatunk:

  • szigorú Service Level Agreement (SLA)
  • napi, heti és havi riport, statisztikák és elemzések készítése
  • 7/24 órás rendelkezésre állás
  • dedikált kampánymenedzserek, csoportvezetők
  • folyamatos minőségbiztosítás
  • rendszeres oktatás és képzés

Protocall call center - Bejövő hívások: segítünk cége bejövő hívásait kezelni a hét minden napján 0-24 órában. Klasszikus ügyfélszolgálati feladatok, help desk, reklamáció kezelés, FMCG infóvonal, kampányvonal vagy más call center feladatok esetén forduljon a Protocall-hoz bizalommal!

Call Center segítségével telefonos behajtás, telefonos értékesítés és kontakt center

Kimenő hívások

Önnek csak egy számot kell hívnia – minket!

…és mi felhívjuk az Ön nevében a többit:

  • klasszikus telefonos ügyfélszolgálat
  • vevőszolgálat
  • ügyfél help desk
  • reklamáció kezelés
  • FMCG infóvonal
  • lecsorduló és túlcsorduló hívások kezelése (visszahívás)
  • nem tervezett híváscsúcsok kezelése
  • tudakozó
  • kampányvonal
  • hangposta
  • értékesítés ügyfélszolgálati hívások alapján

Kockázatok nélkül: pilot kampány

Költséges kampányindítások helyett kis költségvetésű, gyorsan kivitelezhető tesztkampányokkal óvjuk megbízóink pénztárcáját. A kampányokat speciális tudású operátorok és dedikált supervisorok hajtják végre.

Protocall call center - Kimenő hívások: call center szolgáltatás a hét minden napján 0-24 órában. Klasszikus ügyfél- és vevőszolgálati feladatok, tudakozó, help desk, reklamáció kezelés és más call center feladatok esetén vegye fel velünk a kapcsoaltot

Online szolgáltatások

Online szolgáltatások

Az adat érték, az online csatornák pedig megkerülhetetlenek.

Természetesen ezeket is kézben tartjuk Önnek!

  • adatbázis-menedzsment
  • adatbázis-frissítés és –építés
  • adatbázis-tisztítás, törzsadatkezelés
  • email megkeresések kezelése
  • on-line chat
  • social media kommunikáció(facebook, twitter)
  • hozzájárulás-gyűjtés lakossági ügyfelektől

Protocall - Online szolgáltatások : direkt marketing, adatbázis menedzsment, adabázis firrsítés és építés, online chat ügyfélszolgálat és social media kommunikáció. Több, mint 10 éves tapasztalattal segítjük ügyfeleinket online szolgáltatásinkkal.

Közvélemény kutatás és elégedettség mérés

Kutatás

Jobb tudni, mint találgatni.

Segítünk megszerezni az Ön számára fontos információkat

  • ügyfelek elégedettségének mérése
  • közvélemény-kutatás
  • operátori kérdezés kiegészítése személyes kérdezőbiztosokkal és kutatáselemző csapattal

Protocall piackutatás és közvélemény kutatás online és offline eszközökkel. Több, mint 15 éves tapasztalttal segítónk kutatásinkkal megszerezni az Ön számára legértékesebb információkat. Protocall piac- és közvélemény kutatási szolgáltatások.

Márkaépítés és direkt marketing

Márkaépítés

Számunkra az Ön márkája a legértékesebb.

És abban is segíthetünk, hogy célcsoportja ugyanígy érezzen!

  • vásárlói- és hűségprogramok
  • kuponozás, nyereményjátékok
  • eladáshelyi aktivitások
  • marketingkommunikációs támogatások
  • reklámanyagok tervezése
  • promóciók tervezése és teljes körű lebonyolítása

Protocall - Márkaépítés: több, mint 10 éves tapasztalattal segítünk, hogy márkáját célcsoportja még jobban megismerje: eladáshelyi aktivitással, promócióival, reklámanyagok tervezésével és hűségprogramokkal. Protocall márkaépítést támogató szolgáltatások.

A Protocall egyéb, erőforrást igénylő szolgáltatásai

Direkt marketing

Direct Mail kampányok teljes körű lebonyolítása

  • tömeges ügyviteli levelezés
  • levelek, szerződések megszemélyesítése; címkék, vonalkódok nyomtatása
  • borítékolás, levélküldemények postázási előkészítése
  • nyereményakciók, hűségprogramok teljes körű lebonyolítása
  • csomagolás, dobozolás, csomagküldemények postázási előkészítése
  • nyeremények csomagolása, postázása
  • raktározás, komissiózás, szállítás – országosan is
  • címkézés, zsugorfóliázás, egyéb csomagolások
  • nyomdai gyártások menedzselése

Protocall - Direkt Marketing kampányok teljeskörű lebonyolítása a tervezéstől a kiküldésig. Direct mail kampányok tervezésével és lebonyolításával segítjük ügyfeleinket, hogy a leghatékonyabb eszközökkel érjék el a releváns célcsoportjukat.