Termékek

Contact centerünk minden felmerülő igényére szállítja a megoldást, legyen szó raktározásról, disztribúcióról, szórólapozásról, soft behajtásról, vagy akár teledirectről.
Nézzen szét termékeink között!
5 perces termékcsomag

5 perces termékcsomag

  • Ha nem szeretne hívásokat veszíteni a híváscsúcsok ideje alatt sem.
  • Ha Önnek is fontos a számon kérhető eredmény.
  • Ha beruházás nélkül oldaná meg a kapacitásbővítést vagy folyamatainak fejlesztését.
  • Ha fontos a hosszútávú, stabil operátori létszám.
  • Ha szívesen elkerülné az 5 perces szabály utáni büntetéseket.
  • Ha fontos a kimagasló ügyfélélmény.

Bevezetés

2014. január 14.-től érvénybe lépő Fogyasztóvédelmi törvény módosításának értelmében a telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében alkalmazni kell az 5 percen belüli érdemi hívás fogadás szabályát.

A Protocall ügyfélszolgálati csapata és vezetői több éves tapasztalattal és kiépített infrastruktúrával most olyan csomagot kínálnak Önnek, mellyel az előírásnak könnyedén meg tud felelni, ráadásul megkönnyíti a napi kapcsolattartást az ügyfelekkel. Az eredmény elégedett ügyfeleket generál. Ilyen egyszerű.

Kinek ajánljuk?

Olyan cégek részére hoztuk létre a termékcsomagot, akik már rendelkeznek információs vonallal, vagy akár nagyobb létszámú ügyfélszolgálattal. Fontos számukra az ügyfélélmény, melynek alapjait a beérkező hívások magas színvonalú és gyors kezelésével kívánják megteremteni.

 

A fogyasztók elvesztésének leggyakoribb oka, hogy nincs meg a megfelelő kapcsolat az ügyfelek és a vállalkozás között. Az ügyfél szemében – és fülében is – az ügyintéző személyében nyilvánul meg, válik hallhatóvá, elérhetővé cége. Ha ez a kommunikáció professzionális, gyors és költséghatékony, ügyfelei elégedettek lesznek. Ez pedig mindenkinek jó.

  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélmegtartás
  • E-mail kezelés
  • Igény szerint 7*24 órás működés
  • Mérhetőség
  • Hangrögzítés
  • Csak a hívásokban töltött idő kerül elszámolásra
  • Szakemberekké váló ügyintézők
  • Igény szerint az ügyfél rendszerében történő ügyintézés, azonnali adat frissülés
  • Gyors reagálás a fluktuációra
  • Szigorú felügyelet (például véletlenszerű és online hívásfigyelés)
  • Monoton munkavégzés csökkentése (kampányváltás lehetősége)
  • Leállás esetén vészhelyzeti cselekvési terv részeként back up call center biztosítása
Back up call center termékcsomag

Back up call center termékcsomag

  • Ha nem szeretne hívásokat veszíteni.
  • Ha Önnek is fontos, hogy elérhető legyen az ügyfelei számára akár áramszünet esetén is.
  • Ha beruházás nélkül oldaná meg, hogy vészhelyzet esetén is „éghessenek” a vonalak.
  • Ha fontos a kimagasló ügyfélélmény és ügyfelei kiszolgálása szünet nélkül.

Bevezetés

A Disaster Recovery Site biztosítása, amely vészhelyzet esetén időszakos jelleggel használható, a Protocall 2009 Kft. telephelyén kialakított és folyamatosan rendelkezésre álló munkaállomások, infrastruktúra biztosítását jelenti. Megállapodástól függően akár munkaerő rendelkezésre állásával együtt igényelhető a szolgáltatás.

Kiknek ajánljuk?

Mindenkinek aki már rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal, vagy olyan háttér csapattal, akiknek elengedhetetlen, hogy gyorsan és szünet nélkül reagáljanak az ügyfél megkeresésekre.

Mindenkinek aki szem előtt tartja a magas ügyfélélményt és nem engedheti, vagy nem akarja megengedni magának, hogy ne legyen elérhető egy havaria helyzet esetén.

A legtöbb partnerünk akkor érzi a lehetőség hiányát, amikor megtörténik a baj. Miért várjuk meg? Olyan kulcsrakész szolgáltatást ajánlunk partnereinknek, ami véglegesen megszűnteti a váratlan helyzetek okozta szolgáltatás kimaradást.

  • Kidolgozott vészhelyzeti cselekvésterv alapján működik
  • 7*24 órás működés
  • Riportozható
  • Hangrögzítés kitelepülés esetén is
  • Igény szerint az ügyfél rendszerében történő ügyintézés
  • Vészjelzés után normál munkaidőben 4, azon kívül 6 órán belüli rendelkezésre állás
  • Állandó informatikai, kampánymenedzseri támogatás
  • Teljes infrastruktúra biztosítása
  • További ügyfélre szabott lehetőségek (pld.: zárt terem, back up eszközök biztonságos tárolása)
Teledirect termékcsomag

Teledirect termékcsomag

  • Szeretné hatékonyabbá tenni kampányait?
  • Hagyományos postai és elektronikus direkt marketinget is szeretne?
  • Lassan érik be a tisztán e-dm/dm aktivitása?
  • Egy kézből, de több csatornán ösztönözné vevőit?

Bevezetés

A direkt marketing és a call center ötvözése olyan értékesítés ösztönző megoldás, amivel könnyedén maximalizálható egy adott kampány sikeressége. A csomag minden segítséget és eszközt biztosít ahhoz, hogy kampányát százalékokban mérhetően sikeresebbé tegye a tisztán direkt marketing vagy telemarketing aktivitásainál. Évtizedes tapasztalatunk lesz az Ön sikerének záloga.

Kiknek ajánljuk?

Azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik egy adatbázisból szeretnék a legtöbbet kihozni és igényük van arra, hogy növeljék az ügyfélélményt, ami egyre fontosabb a szolgáltató szektorban. Azoknak szól, akiknek nincs elég kapacitásuk, hogy komplex, mégis eredményes kampányokat vezényeljenek le, kövessenek nyomon. Csomagunk által az eredményeket kell csak várnia...

Direkt Marketing

  • Stratégiai kampánytervezés
  • E-mail marketing
  • Perszonalizálás
  • Postázás
  • Nyomdai gyártás
  • Grafikai tervezés
  • Adatbázis kezelés, adatfeldolgozás

Telemarketing

  • Direkt marketing aktivitás nyomon követése
  • Kimenő / bejövő aktivitások
  • Több nyelvű operátori csapat
  • Adatbázis frissítés
  • Minőségmenedzsment
Soft behajtás termékcsomag

Soft behajtás termékcsomag

  • Több nyelven beszélő, tapasztalt call center szolgáltatóval dolgozna?
  • Problémát okoznak nem fizető ügyfelei?
  • Nincs rá azonnali és rugalmas megoldása?
  • Szeretné, ha érezhetően csökkennének kintlévőségei?
  • Szeretne erre szakosodott, mégis költségkímélő
    partnert?

 

bevezetés

A Protocall együttműködve Direkt Marketing divíziójával olyan  termékcsomagot hozott létre, amely ötvözi a call center, direkt mail és egy úttörő szolgáltatás, a VCC PAY előnyeit. Ez a komplex szolgáltatás minden elemében a hatékonyság maximalizálására törekszik. Bevezetésével érzékelhetően csökkennek kintlévőségei, időt és pénzt spórolhat cégének. Jól hangzik, ugye?

Kiknek ajánljuk?

Olyan megbízók részére akik lakossági vagy céges kintlévőséget kezelnek és nincs elég kapacitás arra, hogy ezt a területet házon belül fejlesszék. A csomag előnye, hogy követelését gyorsan, költséghatékonyan, akár teljes egészében ránk bízhatja, nincs szükség faktoring cég bevonására.
 

Direkt szolgáltatások

  • Soft calling
  • Fizetés a vonalban (VCC PAY)
  • Felszólító levél, e-mail aktivitások
  • SMS
  • Nyomonkövetés, adminisztráció
 

Háttér szolgáltatások

  • Felszólító levelek megírása
  • Perszonalizálás
  • Postázás
  • Nyomdai gyártás
  • Grafikai tervezés
  • Adatbázis kezelés, adatfeldolgozás
Teledirect plus termékcsomag

Teledirect plus termékcsomag

  • Szeretné ha a munka nálunk, az eredmény pedig önnél jelentkezne?
  • Ügyfélélményt szeretne növelni?
  • Fontosnak tartja ügyfelei gyors és teljeskörű kiszolgálását?

bevezetés

A call center és direkt marketing ötvözése olyan értékesítés ösztönző megoldás, amivel könnyedén maximalizálható egy adott kampány sikeressége. A csomag minden segítséget és eszközt biztosít ahhoz, hogy kampányát százalékokban mérhetően sikeresebbé tegye a tisztán direkt marketing vagy telemarketing aktivitásainál. A telemarketing kampány utókövetése pedig az ügyfél pozitív döntését erősíti, valamint hatására érzékelhetően növekszik az ügyfélélmény. Ez pedig a jövő sikerének kulcsa.

kiknek ajánljuk?

Azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik egy adatbázisból szeretnék a legtöbbet kihozni és igényük van arra, hogy növeljék az ügyfélélményt, ami egyre fontosabb a szolgáltató szektorban. Azoknak szól, akiknek nincs elég kapacitásuk, hogy komplex, mégis eredményes kampányokat vezényeljenek le, kövessenek nyomon. Csomagunk által az eredményeket kell csak várnia...

Telemarketing

  • Kimenő / bejövő aktivitások
  • Lead generálás
  • Hűségprogram menedzsment
  • Több nyelvű operátori csapat
  • Adatbázis frissítés
  • Minőségmenedzsment

Direkt Marketing

  • Telemarketing kampány nyomonkövetés
  • E-mail marketing
  • Perszonalizálás
  • Egyedi csomagolás
  • Postázás
  • Nyomdai gyártás
  • Grafikai tervezés
  • Adatbázis kezelés, adatfeldolgozás
Ügyviteli termékcsomag

Ügyviteli termékcsomag

  • Üzenetet, közleményt, felhívást szeretne eljuttatni fogyasztói egy köréhez?
  • Értesíteni szeretné ügyfeleit valamilyen újdonságról, akcióról?
  • Gyorsan és megfelelő formában kell reagálnia valamilyen, üzletét érintő kérdésben?
  • Rendszeres, folyamatos kapcsolatot kíván fenntartani fogyasztói aktív részével?
  • Összetett és perszonalizált dokumentumokat kell tömegesen kezelnie?
  • Irodáit szeretné naprakész anyagokkal ellátni akár országosan is?

Bevezetés

A Protocall Direkt Marketing divíziója több éves tapasztalattal és kiépített infrastruktúrával most olyan csomagot kínál, amely megkönnyíti a társaságok napi adminisztratív és logisztikai feladatait, így hagyva több időt a lényegi munkák elvégzésére. Az eredmény pedig bevétel növekedést jelent. Ilyen egyszerű.

kiknek ajánljuk?

Olyan megbízók részére hoztuk létre a termékcsomagot, akiknek akár egyszeri alkalommal vagy rendszeresen, de nagy számú ügyféllel, illetve partnerrel kell kapcsolatot tartaniuk, valamint országos hálózatuk, ügyfélkörük gyors és professzionális kiszolgálását szeretnék elérni.

Tömeges ügyviteli levelezés: tájékoztató levelek, szerződések előállítása
 
  • Adatbázis kezelés, adatfeldolgozás
  • Levelek, szerződések megszemélyesítése; címkék, vonalkódok nyomtatása
  • Borítékolás, levélküldemények postázási előkészítése
  • Nyomdai gyártások menedzselése
 

Ügyviteli logisztika

  • Csomagolás, dobozolás, csomagküldemények postázási előkészítése
  • Nyeremények csomagolása, postázása
  • Raktározás, komissiózás, szállítás – országosan is!
  • Címkézés
  • Zsugorfóliázás
  • Egyedi csomagolások
Bolti szintű hatékony telefonos értékesítés, raktározás és disztribúció

Bolti szintű hatékony telefonos értékesítés, raktározás és disztribúció

Értékesítés és tartós mélységi disztribúció 3 lépésben.

Az aktív értékesítés folyamata, résztvevői:

1. CC (call center) aktivitás

  • megfelelő információk begyűjtése, értékesítés

2. Disztribúciós csapat (több logisztikai lehetőség kombinálásával)

  • információ elemzés, fizikai felmérés
  • másodlagos sales csapatok
  • raktározás

3. Futárszolgálat

  • a hét minden napján
  • kihelyezés, választék, igény megfelelő kombinációjának fejlesztése
igény felmérés,
értékesítés
1
megrendelés
továbbítása
2
csomagolás,
bepakolás
3
kiszállítás