Történetünk

A dinamikusan bővülő ügyfélkör miatt 2007-től önálló szervezetként folytattuk call center tevékenységünket, 2009-ben pedig tovább bővítettük szolgáltatásainkat, és sokféle megoldást kínáló contact centerré váltunk.
történetünk 2

Az út

Cégünk az 1997-ben alakult, 100 százalékban magyar tulajdonú Prohome alegységeként jött létre.

A dinamikusan bővülő ügyfélkör miatt 2007-től önálló szervezetként folytattuk call center tevékenységünket, 2009-ben pedig tovább bővítettük szolgáltatásainkat, és sokféle megoldást kínáló contact centerré váltunk.

Mára a hazai piac egyik leghatékonyabb és legdinamikusabban fejlődő szereplője lettünk – és ezt számokkal is alá tudjuk támasztani.

Közel 1 milliárdos árbevétel 2014-ben

Több mint 400 munkaállomás

Évente 5 millió ügyfélkontaktus

A contact centerek között egyedülálló módon egy teljes cégcsoport háttértámogatását élvezzük, az értékesítési, marketing, kommunikációs és ügyfélszolgálati tevékenység teljes vertikumában!

történetünk 3

Sikerünk titka

Három egyszerű elv vezet minket:

  • A kérlelhetetlen professzionalizmus, a biztos alapokon álló szakmai tudás megkövetelése
  • A hozzáadott emberi érték fontosságának tiszteletben tartása
  • Az ügyfelek egyedi igényeire szabott szolgáltatáscsomagok létrehozása

Ezek garantálják Megbízóink szakmai sikereit – melyek egyben a mi sikereink is!

S hogy a rendszer működik, azt az elégedett Ügyfelek visszajelzésein kívül szakmai díjak is bizonyítják! Három egymást követő évben nyertük el az év call centere díjat outsource értékesítés kategóriában:

2010: Év Kiváló Call Centere - outsource telemarketing kategória

2011: Év Kiváló Call Centere - outsource telemarketing kategória

– sikeres címvédés!

2012: Év Kiváló Call Centere - outsource telemarketing kategória

- a triplázáson felül a BEST OF CALL CENTER díjat is elnyertük, az értékesítés és ügyfélkiszolgálás területén elért együttes eredményeink után!

Ki és mi áll sikereink mögött? Gyakorlott kampánymenedzserek, supervisorok, mentorok; egy kiválóan felkészített, lojális és kipróbált operátori csapat; ügyfélre szabott minőségellenőrző rendszer, versenyképes ár, a szükséges ISO tanúsítvány…

történetünk 4

Társcégeink

Brightly kommunikációs Ügynökség Kft.

  • Klasszikus ATL, BTL és online ügynökségi feladatok
  • Esemény marketing, PR megoldások
  • Vállalati kommunikációs szolgáltatások

Profield Kft.

  • Eladáshelyi marketing és polcszerviz megoldások
  • POS logisztika és csomagolóbázis
  • Sales outsourcing

Prohuman 2004 Munkaerő Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

  • Munkaerő-kölcsönzés
  • Munkaerő-közvetítés
  • Teljes körű HR szolgáltatások