Miben hiszünk?

Emberekkel foglalkozni az egyik legjobb dolog a világon. Egyszerűen szerelmesek vagyunk a Contact Center világába. De nem csupán szerelem az, amit csinálunk: értünk a szakmánkhoz. Értjük és beszéljük ügyfeleink és az ő ügyfeleik nyelvét is. Szakmai alázattal tekintünk minden feladatra, amit kapunk és mindannyian egy célért dolgozunk: hogy értéket teremtsünk. Munkánk sokszor szól arról, hogy problémát kell megoldanunk, de tapasztalatból tudjuk, hogy a kipróbált folyamatokon túl néhány jó szó és egy mosoly visz minket előre. Hiszünk az emberi kapcsolatokban és valljuk, hogy ez nem munka:
Ez ügyfélSZOLGÁLAT! Ez a Protocall.

munkahelyi értékeink: társadalmi-egyenlőség

Társadalmi egyenlőség

Meggyőződésünk, hogy egy munkahelyen minden kollégát az eredménye minősít. Éppen ezért cégünknél kategorikusan elutasítunk minden vallási, etnikai, nemi, nemi identitásbeli, szociális alapú és egyéb diszkriminációt. E szemlélet nyomán 2017-ben csatlakoztunk a Nyitottak Vagyunk közösséghez, ezzel is kifejezve, hogy előítéletektől mentesen várjuk munkavállalóinkat.

Pályakezdők támogatása

Nincs olyan munkavállaló, aki valaha ne lett volna kezdő. Számunkra az ő „pályára állításuk”, támogatásuk is kiemelten fontos. Szakmai versenyek, saját alapítású díjak és pályázatok sorával igyekszünk segítséget nyújtani a pályakezdőknek. E mellett a kapuink nyitva állnak azon hallgatók előtt is, akiknek a szakdolgozatához éppen egy ügyfélszolgálat közreműködése szükséges.

munkahelyi értékeink: pályakezdők-támogatása
munkahelyi értékeink: megváltozott-munkaképes­ségűek-foglalkoztatása

Megváltozott munkaképes­ségűek foglalkoztatása

Alapelveinknek megfelelően természetesen várjuk a megváltozott munkaképességű kollégákat is. Az ő foglalkoztatásukon felül képzéseken, belső kommunikációs anyagokon, belső újságokon, valamint számos egyéb csatornán keresztül formáljuk a befogadó, toleráns munkatársi környezetünket - ezen keresztül pedig reményeink szerint a társadalmat is.

Kisgyermekes munkavállalók segítése

Egy édesanya gyermeke születése pillanatától fogva a világ legszebb hivatását végzi. Tapasztalatból tudjuk, hogy mekkora segítséget jelent a kisgyermekes anyukáknak, ha van egy munkahely, ahol szívesen várják akár új kollégaként, akár visszatérőként.
Mi pedig pont így teszünk.

munkahelyi értékeink: kisgyermekes-munkavállalók-segítése
munkahelyi értékeink: idősek-foglalkoztatása

Idősek foglalkoztatása

Valóban egy életkort jelző szám mondja meg, hogy valaki, aki dolgozni akar megteheti-e azt vagy sem? A mi válaszunk egy határozott nem. A nyugdíjas szövetkezetek bevezetése cégünk életében is új fejezetet nyitott meg: a cégcsoportban működő ProAktív Nyugdíjas Szövetkezeten keresztül szívesen foglalkoztatjuk a dolgozni vágyó idősebbeket is, akik ugyanolyan megbecsült tagjai csapatunknak, mint a fiatalok.

Környezet­tudatos magatartás

„A Földet nem apáinktól örököltük, hanem unokáinktól kaptuk kölcsön”. David Brower örökérvényű gondolatának szellemében számos közösségformáló rendezvényen és a mindennapi munka során is arra törekszünk, hogy olyan szemléletformáló példát mutassunk a környezetünknek, mely biztosítja bolygónk és az utánunk következő generációk jövőjét.

munkahelyi értékeink: környezettudatos-magatartás
munkahelyi értékeink: stresszmentes-munkahely

Stresszmentes munkahely

A kevesebb stressz nem csupán kiegyensúlyozottabb kollégákat ad nekünk, de kiegyensúlyozottabb embereket is a társadalomnak. Ennek érdekében támogatjuk az otthoni munkavégzést és odafigyelünk, hogy meglegyen az elegendő, minőségi szabadidő is. Kollégáinkat munkaidőben modern, kulturált irodákkal, tréningekkel, csapatépítő programokkal, szabadidejükben pedig sportolási lehetőségek biztosításával várjuk.

Energiata­karékosság

A fenntartható jövő a mában kezdődik. Irodáinkban energiatakarékos izzókat használunk, eszközeinket a nap végén kikapcsoljuk, a nem használt helyiségekben pedig nem fogyasztjuk feleslegesen az energiát. Talán kis dolgok, de minden nagy változás kis dolgokkal kezdődik.

munkahelyi értékeink: energiatakarékosság
munkahelyi értékeink: szelektív-hulladékgyűjtés

A szelektív hulladékgyűjtés

Az egyik legsikeresebb példa arra, hogy egy apró kis odafigyeléssel micsoda szemléletváltozást lehet elérni.

Kerékpár­barátság

Imádunk bicajozni, így alap, hogy biztonságos biciklitárolási lehetőséget nyújtunk mindenkinek, akik szerint az élet két keréken a legzöldebb.

munkahelyi értékeink: kerékpárbarátság

Szponzoráció

Az „Ép testben ép lélek” mottóját követve három színtéren is teszünk az egészséges életmód és a mozgáskultúra támogatásáért:

Cégünk a Gyulai István Memorial – Atlétikai Magyar Nagydíj kiemelt támogatója, az MTK Budapest FC támogatója a Pick Szeged kézilabdacsapatának kiemelt támogatója.

Ezeken túl 2016-ban megreformáltuk a karácsonyi céges ajándékozást is. Az egymásnak vásárolt tárgyakra való költés helyett egy-egy alapítványt támogatunk munkatársaink nevében.

Vezetőségünk

Szőke Károly
ügyvezető igazgató

Károly bank- és közműszektorban szerzett, közel 20 évnyi ügyfélszolgálati és vezetői tapasztalattal vette át a Protocall ügyvezető igazgatói posztját 2014-ben. Az Értékesítési Kézikönyv társszerzője, a futball és a vitorlázás szerelmese, aki éveken át szakértőként és tanárként segítette a Humán Erőforrás Alapítvány munkáját.

Metz Anita
ügyvezető igazgató-helyettes

A karrierjét az Első Pesti Telefontársaságnál és az MC Directnél kezdő Anita a contact center szegmensben eltöltött eddigi 20 évéből 16-ot menedzsmenti tagként dolgozott. 2009-ben vette át a Protocall call centerének irányítását - 2019-es kinevezéséig telesales, valamint ügyfélszolgálati projektek százainak levezénylésével bizonyította abszolút felkészültségét. Szenvedélyesen szeret olvasni. Károlyhoz hasonlóan ő is kedveli a focit, amit nem csupán nézni szeret, de gyakran játékosként is feltűnik a pályákon.

Lőrincz András
üzletfejlesztési igazgató

Az ügyfélszolgálat és telesales területeken eltöltött utóbbi 10 évében András különféle pozíciókban kamatoztatta tudását és tapasztalatát. A Studio Modernánál, majd már a Protocall csapatában is supervisori és projektmenedzseri pozíciókban szerzett tapasztalatot, így 2014-es kinevezésekor nehezen lehetett volna a contact centerek fejlesztésében és a telesales projektek menedzselésében nála jártasabb szakembert találni. András sporttérképén a sajáttestsúlyos edzések szerepelnek a központban, míg a szórakozás közben az utazás-zene-gasztronómia háromszögében érdemes keresni.

Díjaink

2010

Az Év Kiváló Call Centere

2011

Az Év Kiváló Call Centere

2012

Az Év Kiváló Call Centere

2019

Az Év Kereskedője Díj
(BKIK, XII. kerület)

2019

Szerethető Munkahely Díj

2020

Szerethető Munkahely Díj

2020

Employer Branding Különdíj
(DreamJobs)

Kell egy csapat – lehetőleg a legjobb!

Hisszük, hogy ha a legjobbak akarunk lenni, a legjobbakkal kell összefogni.
Minden ügyféligényre három terület profijaiból álló dedikált csapatok legjobb kombinációjával adjuk a lehető legmagasabb színvonalú megoldást.

Profield
Brightly
Prohuman

Eladáshelyi marketing és polcszerviz megoldások logisztika és csomagolóbázis Sales outsourcing

Klasszikus ATL, BTL és online ügynökségi feladatok Esemény marketing, PR megoldások Vállalati kommunikációs szolgáltatások

Munkaerő-kölcsönzés Munkaerő-közvetítés Teljes körű HR-szolgáltatások