Protocall Protocall

Mit nyújtunk?

A call center szolgáltatás hallatán a legtöbben úgy vélik, pontosan ismerik a kínált megoldások körét, de mi szeretjük meglepni leendő ügyfeleinket!

A klasszikus híváskezelési feladatok mellett számos olyan területen is kiszolgálhatjuk Önt, amire talán nem is gondolt. Online adatszolgáltatások, kutatás-visszamérés, márkaépítés, nyomtatott és elektronikus DM kampányok lebonyolítása, csupán néhány példa azokra a területekre, ahol éppoly biztosan mozgunk, mint a specializálódott ügynökségek.

Válogasson bátran szolgáltatásaink közül! Legyen szó rész-, vagy komplex megoldásokról, ránk számíthat!

Ügyfél­szolgálatok teljes körű átvilágítása, fejlesztése, tanácsadás

Inbound contact center szolgáltatások

  • klasszikus telefonos ügyfélszolgálat
  • vevőszolgálat
  • helpdesk
  • reklamáció-kezelés
  • FMCG infóvonal
  • lecsorduló és túlcsorduló hívások kezelése
  • nem tervezett híváscsúcsok kezelése
  • tudakozó
  • kampányvonal
  • hangposta
  • értékesítés ügyfélszolgálati hívások alapján

Outbound contact center szolgáltatások

  • telesales, direkt és indirekt értékesítés
  • cross & up-selling
  • időpont-egyeztetés értékesítéshez (lead generálás)
  • kampányok utókövetése (follow-up)
  • ügyfelek újraaktiválása
  • személyes értékesítés hatósági vizsgával rendelkező futárokkal az ország egész területén
  • soft collection
  • ügyfél-elégedettségmérés
  • közvélemény-kutatás
  • marketing (GDPR) nyilatkoztatás

Back office szolgáltatások

  • adatbázis-frissítés és -építés
  • adatbázis-tisztítás, törzsadatkezelés
  • email / postai levél megkeresések kezelése
  • on-line chat
  • chatbot
  • social media kommunikáció (facebook, twitter)

ÉRDEKEL

Tetszett, amit olvasott? Ennek örülünk!

Kérjük, adja meg nevét, elérhetőségeit, jelölje meg az Önt érdeklő szolgáltatáscsomagot (akár többet is) és munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!