Protocall

Munkaerő megtartás tréninggel? Így csökkentse hatékonyan az ügyfélszolgálati fluktuációt!

Szinte nincs olyan vállalkozás Magyarországon, amely ne küszködne a munkahelyi fluktuációval. Az olyan stresszes szakmák esetében pedig, mint az ügyfélszolgálat, ez fokozottan igaz. Ennélfogva a munkáltatók legégetőbb kérdése ma az, hogy hogyan akadályozhatják meg a munkatársak távozását? A válasz – többek között – az oktatásukban rejlik.

Elolvasom
Ügyfélélmény és hűségprogram – szinte kéz a kézben jár
2019. 11. 11.

Sokan lebecsülik a vásárlói hűségprogramokat, mondván, hogy elavult technika ez az ügyfelek megtartására – de nem ajánlatos beleesni ebbe a hibába. Hiszen nemcsak a vevők elköteleződésében játszanak fontos szerepet, de az ügyfélmegtartás egyik legfontosabb eszköze is lehet. Beszédes statisztikák jönnek, jobb lesz felkészülni!

Stratégiák hatékony hideg hívásokhoz
2019. 11. 05.

Gyakran hallhatjuk mostanában, hogy a hideg hívások ideje lejárt. Pedig a hideg hívásokban még mindig van potencia…főleg ha a beszélgetéseket megfelelően megtervezzük és felkészülünk rájuk.

Hogyan indíthatunk biztonságos bankkártyás fizetéseket telefonbeszélgetésen keresztül
2019. 10. 30.

Ahogy a vásárlók világszerte egyre inkább az azonnali fizetési opciókat részesítik előnyben, az innovatív cégeknek fel kell venniük a versenyt, hogy ügyfeleiknek a legújabb valós idejű fizetési technológiákat tudják nyújtani.

Online fizetések során (különösen a GDPR rendelet bevezetése óta) a megfelelő adatbiztonság mind a cégek, mind az ügyfelek számára rendkívül fontos. Többek között ezért kell a valós idejű fizetést kínáló cégeknek az adatok biztonságos kezelését biztosítaniuk, és számos adatvédelmi rendeletnek megfelelniük.

Ebben a cikkben röviden áttekintjük, miként használhatunk valós idejű fizetési technológiát miközben maximális adatvédelmet biztosítunk ügyfeleink számára.

A munkahelyi wellbeing az ügyfélszolgálat szolgálatában
2019. 10. 22.

Hogyan csökkenthető a fluktuáció azáltal, ha figyelünk az ügyfélszolgálatos kollégákra? Nemcsak a szakmai felkészültségükre, hanem a fizikai és szellemi jóllétükre, a jó közérzetük, valamint a motivációjuk tartós fenntartására is. Hiszen a jó ügyfélszolgálatos felbecsülhetetlen érték, ezért természetes, hogy gondoskodunk róla.

“Csatornacunami” – avagy hogyan kerüljük el a káoszt, és növeljük az ügyfélélményt
2019. 10. 17.

Digitális átalakulás, kommunikációs csatornák sokasága, megváltozott igények – ismerős szavak egy 21. századi ügyfélszolgálatnak. Azon vállalatok számára, akik szeretnék a legmagasabb ügyfélélményt nyújtani, elengedhetetlen az új, digitális kommunikációs csatornák bevezetése és alkalmazása. Ma már alapvető elvárás az ügyfelek részéről, hogy az általuk preferált csatornán, bármikor kapcsolatba léphessenek az ügyfélszolgálattal, és releváns választ kapjanak felmerülő kérdéseikre, problémáikra.

Valóban megváltozott az ügyfelek magatartása? Interjú Lőrincz Andrással, a CONTACT elnökével
2019. 10. 14.

Rohamléptékben közeledik a konferencia időpontja, így itt volt már az ideje egy újabb interjúnak a CONTACT elnökével, Lőrincz Andrással. Ezúttal a digitalizáció és a vásárlói magatartás kölcsönhatásairól, illetve a generációs különbségekről szegeztünk neki 4 gyors kérdést – amikre igencsak kimerítő választ kaptunk!

Fogas kérdés: milyen skillekkel hidalhatja át egy jó vezető a generációs szakadékot?
2019. 10. 10.

A vezetéstudomány évek óta foglalkozik azzal a kérdéssel, hogy mitől-miért tartunk jónak egy vezetőt. Különösen érdekes eltöprengeni ezen most, amikor az alkalmazkodás korát éljük, így bizton felmerül a kérdés: milyen kihívásokkal találja magát szembe egy XXI. századi vezető?

Csatornadömping: így alakítsa ki a hatékony omnichannel ügyfélszolgálatot
2019. 10. 08.

Már régen elmúltak azok az idők, amikor csak telefonon vagy e-mailen lehetett elérni az ügyfélszolgálatot, mégis vannak olyan vállalatok, akik struccpolitikát folytatva, nem vesznek tudomást a digitalizációról. Pedig mostanra a kommunikációs csatornák tömkelege közül választhatjuk ki a számunkra leghatékonyabbakat, és a többes szám nem véletlen: mert manapság egy csatorna már semmire sem elég.

Milyen lesz a jövő ügyfele és munkavállalója? Fókuszban a Z-generáció!
2019. 10. 04.

Minden egyes generáció alakít egy kicsit a dolgok menetén: észrevehetően mások lesznek a preferenciáik ügyfélként és munkavállalóként is, mint az előző nemzedékeké. Éppen ezért mi sem természetesebb annál, hogy tudatos szolgáltatóként felkészülünk a Z-generációra. A jelen és a jövő ügyfelére, munkavállalójára, és innovátorára.